ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Συγκλονίζει ο Ηλίας Βρεττός: “Παρακαλούσα να λιποθυμήσω για να μην πονάω”

Όταν γίνω καλά, σταθώ ξανά στα πόδια μου και μπορέσω να σηκωθώ από το κρεβάτι, θα πάω να ανάψω ένα κερί και να πω από τα βάθη της καρδιάς μου “Θεέ μου σε ευχαριστώ πού ζω”… “, είναι τα πρώτα λόγια του Ηλία Βρεττού μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα και το τριπλό χειρουργείο.


Ο γνωστός τραγουδιστής που την Καθαρά Δευτέρα έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος, παραδέχεται πως είχε Άγιο και ευχαριστεί τον Θεό που ζει.

Μιλώντας στο Down Town, ο Ηλίας Βρεττός αποκάλυψε τις δυσκολίες που περνά στην ανάρρωσή του, αλλά και τις σκέψεις που έκανε λίγο μετά το τροχαίο. “Αισθανόμουν ότι θα ζήσω, αλλά προετοίμαζα τον εαυτό μου για τα χειρότερα, ότι μπορεί να χάσω χέρι και πόδι. Αυτά σκεφτόμουν στο δρόμο για το νοσοκομείο”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Για τα δύσκολα χειρουργεία στα οποία υπεβλήθη (σε λεκάνη, χέρι και πόδι), αναφέρει: “Πριν από το χειρουργείο είπα στους γιατρούς “Είναι τα γενέθλια της μανούλας μου και θα ήθελα να της κάνετε το πιο μεγάλο δώρο. Να περπατήσω ξανά”…” και συνεχίζει: Το πρώτο χειρουργεία πήγε καλά, αλλά κατά τη διάρκεια της ανάνηψης για μια ώρα περίπου δεν επανέρχονταν οι ζωτικές μου λειτουργίες, δεν ανέπνεα σωστά, δεν είχα καλή πίεση. Οι γιατροί ήταν έτοιμοι να με βάλουν στην Εντατική. Ευτυχώς στο τέλος επανήλθα”.

Όσο για την περίοδο ανάρρωσης που περνά τώρα ανέφερε: “Αυτήν τη στιγμή, επειδή έχω πολλούς πόνους. Το πρώτο πράγμα που λέω είναι “Θεέ μου, σε παρακαλώ, μην πονέσω απόψε μήπως και καταφέρω να κοιμηθώ λίγο παραπάνω”…”.

tlife.gr




 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






 μανωλης πετροχειλος


ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  

ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL ΥΛΙΚΑ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ERIODIM ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ MARAS COLLECTIONS ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius > service> smartphone> iphone> samsung> service >Επισκευή > Υπολογιστών > laptop

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ GLASS DRIVE ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ 

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ > ΑΓΓΕΛΙΚΗ > ΖΕΡΝΟΥ > ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ> ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ >

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια