ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Απαράδεκτη συμπεριφορά αντρών της Ασφάλειας Ρεθύμνου καταγγέλλει επιχειρηματίας της περιοχής ενώ θα κινηθεί νομικά

Την, τουλάχιστον απαράδεκτη, συμπεριφορά αστυνομικών τόσο στον ίδιο όσο και στον αδερφό του, μπροστά μάλιστα σε πελάτες της επιχείρησής τους, στο Ρέθυμνο καταγγέλλει στο Policenews, Κρητικός που ζει και δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην πόλη.



Δηλώνει ότι σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον τους, ενώ – όπως επισημαίνει – επιθυμεί να δημοσιοποιηθεί η περιπέτειά του προκειμένου να σταματήσουν τέτοια φαινόμενα.

Ειδικότερα στην καταγγελία του επιχειρηματία (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση του Policenews) αναφέρεται:

“Βρισκόμουν στο μαγαζί μου, στην οδό Αρκαδίου στο Ρέθυμνο και είχα βγει με τον αδερφό μου μια στιγμή έξω στο πεζοδρόμιο.  Σταμάτησαν δύο άνδρες της ασφάλειας, με πολιτικό αμάξι για να μας ρωτήσουν, και ο αδερφός μου ζήτησε να δει την ταυτότητά τους. Μόλις την έβγαλαν, την φύλαξαν αμέσως για να μην τη δει, κατέβηκαν από το αυτοκίνητο και άρχισαν να μας μιλάνε με τον χειρότερο τρόπο.
Εγώ δεν είχα καν μιλήσει και τα έβαλαν μαζί μου!
Μπήκαν μέσα στο μαγαζί μου και φώναζαν μπροστά στους πελάτες που περίμεναν, λέγοντάς μας να μπούμε γρήγορα στο αμάξι και θα μάθουμε γιατί στην αστυνομία διάλεξαν εμένα και όχι κάποιο από το προσωπικό μου, χωρίς αιτία.

Τους ρώτησα τι πράγματα είναι αυτά που κάνουν μπροστά στον κόσμο και συνέχιζαν να μου μιλάνε άσχημα. Άνοιξα το συρτάρι για να πάρω τις ταυτότητες μας και άρχιζαν να φωνάζουν να μπω γρήγορα στο αμάξι. Είχε βρει όλος ο κόσμος από τα μαγαζιά ακούγοντας τις φωνές τους. Ρώτησα “εγώ τι σας έκανα και θέλετε κι εμένα”, επέμειναν να πάω κι εγώ!
Αφήσαμε το μαγαζί στο προσωπικό και τους πελάτες χωρίς να μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε. Σε όλη τη διαδρομή μας μιλούσαν με το χειρότερο τρόπο για να μας κάνουν να αντιδράσουμε. Παρακάλαγα τον αδερφό μου να μην τους απαντάει μέχρι να πάμε στο τμήμα.  Εκείνοι έλεγαν ότι σήμερα θα κοιμηθούμε μέσα, μας ειρωνεύονταν με πολύ άσχημο τρόπο, απλά για να αντιδράσουμε.

Στο τμήμα τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα! Ήταν άλλος ένας εκεί, λέει “σας φέραμε επειδή δεν είχατε ταυτότητες”
“Αφού δεν με αφήσατε να την πάρω από το συρτάρι” απάντησα εγώ, κι εκείνοι συνέχιζαν:
“Μην κάθεσε έτσι”, “Κάτσε στην άλλη καρέκλα, λίγο πιο πίσω”, “μην κουνάς αλλιώς θα κοιμηθείς εδώ”, “δες κάτι άντρες” και πολλά άλλα.

Ρώτησα για ποιο λόγο μου μιλάνε με αυτό τον τρόπο και ειρωνεύονται, ότι δεν είμαι σκύλος τους για να έχουν αυτή τη συμπεριφορά χωρίς λόγο και μου απάντησαν “επειδή είναι ανώτεροι”!  Είπα ότι έμεινε το μαγαζί μου έτσι ανοιχτό, ότι ήμουν στη δουλειά μου και θέλω να μάθω το λόγο που συμβαίνει όλο αυτό και μου απάντησαν ότι “και το δικό τους το μαγαζί (το αστυνομικό τμήμα) είναι όλη μέρα ανοιχτό”

Δεν υπήρχε κανένα ανώτερος να απευθυνθούμε ή κάποιος να μας βοηθήσει να σταματήσει αυτό.. Παρακαλούσα τον αδερφό μου να μην απαντά γιατί μας προκαλούσαν! Ένιωθα να απειλούμαι, ότι θα μας χτυπήσουν μέσα στο τμήμα χωρίς κανένα λόγο και δεν ήταν κανένας εκεί να κάνει κάτι!

Λυπάμαι για την αστυνομία του Ρεθύμνου, λυπάμαι που έχω κατάστημα εδώ.
Είμαι κάτοικος εδώ και δεν δέχομαι από κανέναν αυτή τη συμπεριφορά χωρίς να τον ενοχλήσω!

Τους ενημέρωσα ότι θα κινηθώ νομικά…
Αυτά ήταν μόνο μια μικρή περιγραφή του τι συνέβη”!









 μανωλης πετροχειλος


ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  

ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΥΛΙΚΑ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ERIODIM ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ MARAS COLLECTIONS ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ GLASS DRIVE ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ 

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια