ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

«Βόμβα» από τον Κούγια: Αποχωρεί από την Λάρισα και το ποδόσφαιρο


Την πρόθεσή του να αποχωρήσει όχι μόνο από την Λάρισα αλλά και από το ελληνικό ποδόσφαιρο, εξέφρασε ο Αλέξης Κούγιας μέσω συνέντευξης Τύπου που είναι σε εξέλιξη. Ως τιμή πώλησης των «βυσσινί» έθεσε το ποσό των 3 εκατομμυρίων ευρώ.


Ο γνωστός ποινικολόγος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σήμερα στη Λάρισα, γνωστοποίησε την απόφασή του να αποχωρήσει από την προεδρία της ΠΑΕ ΑΕΛ αλλά και γενικότερα από το ποδόσφαιρο.
Διευκρίνισε δε πως αναμένει τους ενδιαφερόμενους αγοραστές του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών, ενώ όρισε ως τιμή τα 3.000.000 ευρώ στα οποία συμπεριλαμβάνονται και όλα τα περιουσιακά στοιχεία της ΠΑΕ.

Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:

«Ξεκινάω με μια ευχή. Ο παλιός γιατρός της ομάδας μας ο κ. Καραμπάτσας να γίνει καλά. Η απόφαση που πήρα είναι αμετάκλητη. Αποφάσισα να αποχωρήσω από το ποδόσφαιρο. Από σήμερα οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να αγοράσει τις μετοχές είμαι στη διάθεσή του, η τιμή είναι 3 εκατομμύρια ευρώ. Όποιος θέλει να πάρει μια ιδιόκτητη ΠΑΕ που έχει την ιστορία της ΑΕΛ και όλα τα υπόλοιπα είμαι εδώ.
Είχα αποφασίσει να μείνω για όλη μου την ζωή. Ερχόμενος εδώ, ένιωσα τη λαχτάρα του κόσμου και πίστευα στην πορεία θα γεμίζαμε τις εξέδρες. Ήξερα ότι θα παλέψω με το παρασκήνιο, αλλά πίστευα ότι έχοντας πίσω μου την ιστορία της ΑΕΛ που προκαλεί σεβασμό θα πήγαιναν όλα καλά. Δεν είχα λοιπόν να φοβηθώ τίποτα. Όταν πήρα την ΑΕΛ υπήρχε ένα δελτίο. Είχα στο μυαλό μου γνωρίζοντας το ποδόσφαιρο, ότι θα πετύχω ένα αποτέλεσμα με χρήματα λιγότερα από αυτά που έδωσαν οι προηγούμενοι. Έβαλα στόχους για την επόμενη 5ετια.
Γνώριζα ότι μόλις θα έβγαινα Σούπερ Λίγκα, αλλά δεν περίμενα πως θα με βρίζανε εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους. Με ενορχηστρωτή την ερασιτεχνική ΑΕΛ. Δεν περίμενα να γίνεται ένας τόσο λυσσασμένος πόλεμος εναντίον μου. Φτάσανε στο σημείο να κατασκευάσουν μία υπόθεση ότι υπάρχει εγκληματική οργάνωση στην Λάρισα και εγώ είμαι επικεφαλής. Δεν περίμενα λοιπόν να συναντήσω τέτοια περιβάλλον.
Παραδίδω ένα προπονητικό κέντρο, παραδίδω ένα γήπεδο ανακαινισμένο, το ΑΕΛ FC ARENA. Παραδίδω την ΑΕΛ με ένα ραδιόφωνο. Στο τέλος αν αυτός ο πόλεμος οδηγήσει σε ένα νέο μεσσία αγοραστή θα φανεί το επόμενο διάστημα. Μέχρι τότε δεν θα αφήσω την ομάδα μου να ξανά πάει εκεί που είναι. Αν δεν βρεθεί αγοραστής, η λειτουργία της ομάδας είναι εγγυημένη. Δεν μπορώ να πολεμήσω την ανώνυμη και άνανδρη βρομιά».


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΑΡΙΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ EARLY LEARNING ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ FUN2LARN ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΣΙΣΣΥ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ: ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΣ  ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ  ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΆΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ SO EASY (ΚΑΤΣΙΑΟΥΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α.),ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΣΙΜΑΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΥ -ΦΛΩΡΑΚΗ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ



ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγη lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια