ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Χρήστος Αφρουδάκης στον ΣΠΟΡ FM: «Το πόλο είναι η ζωή μου, πρέπει να ανοίξουν και νέοι ορίζοντες»

Στο κεφάλαιο της Εθνικής που έκλεισε οριστικά για τον ίδιο, αλλά και στους μελλοντικούς του στόχους, αναφέρθηκε ο Χρήστος Αφρουδάκης στον ΣΠΟΡ FM 94,6. «Ολοκληρώθηκε πετυχημένα η σεζόν», τόνισε. 
Ο Χρήστος Αφρουδάκης μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6και αναφέρθηκε στην επιστροφή της Βουλιαγμένης στους τίτλους με την κατάκτηση του Κυπέλλου με τη νίκη επί του Ολυμπιακού στον τελικό, αλλά και στο τέλος της παρουσίας του στην Εθνική. Όπως και στα μελλοντικά του σχέδια που σκοπεύει να εφαρμόσει όταν «κρεμάσει» το σκουφάκι του. 




Αναλυτικά μίλησε για: 

-την παρουσία της Βουλιαγμένης τη σεζόν που έφυγε: «Συνηθίζω να λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Έκλεισε πολύ καλά τη χρονιά η Βουλιαγμένη. Κάναμε την ήττα από τη Γλυφάδα στα play offs, ενώ τον Ολυμπιακό δεν τον δυσκολέψαμε στους τελικούς όσο θα θέλαμε και όσο είχαμε ως στόχο. Αυτές τις αδυναμίες τις κάλυψε η κατάκτηση του Κυπέλλου. Έκλεισε η χρονιά επιτυχημένα με νίκη κόντρα σε έναν τέτοιο αντίπαλο, όπως ο Ολυμπιακός. Έσβησαν έτσι τα κακώς κείμενα με αυτόν τον τίτλο». 

-το κεφάλαιο Εθνική που έκλεισε για τον Χρήστο Αφρουδάκη: «Ήθελα πάντα να αποχωρήσω με το κεφάλι ψηλά και ηλικιακά και συγκυριακά ήταν η καλύτερη στιγμή για εμένα. Ο προπονητής μου ο Κώστας Λούδης μου είπε κάτι πολύ σημαντικό και σοβαρό. Μου είπε ότι είναι καλύτερα να φεύγεις με απόφαση δική σου, από το να σε κάνουν να φύγεις. Αυτό ήταν το νόημα όσων μου είπε. Τα γεύτηκα λοιπόν όλα. χαρές, λύπες, απογοητεύσεις, εκνευρισμούς. Η μοίρα του αθλητή είναι αυτή. Αποτελεί τη ζωή μου το πόλο. Όταν ξέρεις ότι έχει ημερομηνία λήξης το πόλο, πρέπει να το δουλέψεις για να μην αποτελέσει έκπληξη για εσένα». 

-τα πλάνα που κάνει για το μέλλον του και το αν σκέφτεται να ασχοληθεί με την πολιτική: «Θα προσπαθήσουμε σιγά-σιγά να ανοίξουμε τους ορίζοντές μας, να ασχοληθούμε με κάτι άλλο. 

Όχι, δεν σκέφτομαι σοβαρά για την πολιτική. Το είχα πει μεταξύ σοβαρού και αστείου. Επειδή έχω μεγαλώσει στην Βουλιαγμένη, οι φίλοι με πειράζουν και μου λένε να κατεβώ για Δήμαρχος. Δεν με καίει, αλλά δεν το αποκλείω. Δεν θα ήθελα να γίνω προπονητής στο πόλο. Θα ήθελα είτε να ασχοληθώ αλλά όχι να το έχω ως κομμάτι διαβίωσης, αλλά σαν χόμπι. Θα ήθελα να ασχοληθώ με το γραφείο που έχουμε και ασχολούμαστε με τα σκάφη. Έχει και το κομμάτι του νερού μέσα. Δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ με την πολιτική και να βγω και εκτεθειμένος. Από την άλλη, στο πόλο για να κάνεις κάτι καλό αν δεν είσαι παίκτη πρέπει να το έχεις σαν χόμπι. Δεν είμαστε αθλητές που έχουμε πάρει πολλά χρήματα και που έχουμε εξασφαλίσει το μέλλον μας
». 

-τον Απόλλωνα που ανέβηκε στην πρώτη κατηγορία και που δημιουργήθηκε από τα αδέρφια Αφρουδάκη: «Ναι, εντάξει είναι ιδέα του Γιώργου και του Ζάχου. Εγώ δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Είμαστε Απολλωνιστές από μικρά παιδιά και δεν υποστηρίζαμε κάποια από τις μεγάλες ομάδες. Ο παππούς μου είχε έρθει από τη Σμύρνη. Καταφέρανε σε μικρό διάστημα να ανέβουν στην πρώτη κατηγορία για πρώτη φορά. Είμαι δεμένος με την Βουλιαγμένη που με ανέδειξε. Βουλιαγμένη και πόλο είναι το σπίτι μου και η ζωή μου. Ο Απόλλων και η Βουλιαγμένη έχουν ως αρχή το ήθος και έχουν τα στοιχεία που υπηρετεί η ευγενής άμιλλα. Το παιχνίδι Απόλλων-Βουλιαγμένη θα κοντραριστούν στην πρώτη κατηγορία και θα είναι κάτι πολύ όμορφο».


πηγη
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ALONHSOS

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ




ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγη lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ πηγη







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια