ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Γιάννης Βαρδής-Νατάσσα Σκαφίδα: Ρομαντική βόλτα για δύο στην Γλυφάδα

πηγή φωτογραφίας: NDP Photo Agency
Μία βόλτα για δύο, στα νότια προάστια της Αθήνας, απόλαυσαν, αγκαλιασμένοι και ασορτί ντυμένοι, οΓιάννης Βαρδής και η Νατάσσα Σκαφίδα, αφήνοντας για λίγο την κορούλα τους, Κατερίνα.





πηγή φωτογραφίας: NDP Photo Agency
Ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε το ερωτευμένο ζευγάρι στην Γλυφάδα, να απολαμβάνει τον καφέ του περπατώντας, ενώ η ευτυχία ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα και των δύο
πηγή φωτογραφίας: NDP Photo Agency
«Μου έκανε από την αρχή κλικ. Η αλήθεια είναι πως αυτό το κλίκ συνέβαινε σπάνια στην ζωή μου. Εξάλλου, ήμουν σχεδόν 38 χρονών, σε μια ηλικία που οι άντρες δεν παραμυθιαζόμαστε εύκολα. Ποτέ δεν είπα μέσα μου πως πρέπει να κάνω οικογένεια. Παρότι είμαι λογικός άνθρωπος, στην ζωή μου δεν έχω πολλά ‘’πρέπει’’, αλλά λειτουργώ με τα θέλω μου. Και ήθελα να κάνω οικογένεια», είπε, σε συνέντευξή του στο People, ο Γιάννης για την Νατάσσα και την απόφασή τους να γίνουν γονείς.
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ





ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ SO EASY ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ


ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ


TOP PIZZA ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ


ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΤΕΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΕΑΚ SRVICE ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια